Saturday, August 14, 2010

Childish?

Selamat menyambut Bulan Kemerderkaan ke 53 "1Malaysia Menjana Transformasi"



Childish? Yeah.. Sepanjang hidup ni mmg nak je kita smua jadi bebudak balik.. Betul??

Tak? xkan lah... Setiap manusia ingin memutar kembali masa tetapi x berdaya... Jadi hargai ape yg ade ddepan kita sekarang... Aku akui perangai aku mmg childish skit... tp mesti ade sbb aku buat g2... sbb~~...



It will make your life better.

Bagaimana?

Seperti mane yang dicatatkan oleh undang-undang hero lam citer ZombieLand



"enjoy the little things"

Hidup ni xleh r cool ngan stylo je... Nampak hebat r g2 kononyer r...



Cuba kita dengar hati kita... Kesian dia... Stiap manusia melalui zaman kanak-kanak.. dan memori xkan boleh dilupakan.. berpaut dengan kata2 aku kat atas 2 "ingin memutar kembali masa",kita patut bersikap a little childish sikit lam hdup kita.. baru kita dpt rase memutar kembali masa...

APE? aku childish byk?? tu bergantung pada seseorang la.. ^^

wlaupu aku g2.. aku x ske dpggil budak or dlyan cam budak ni... so stop it please...


tu je lah.. slamat berpose.. selamat hari raye.. ^^

No comments:

Post a Comment